Cns_33 ben kalp atısı olmadıgı için düşük yapmıstım ama doktorum kararı bana bırakmıstı bende evde kendi kendine düşmesini beklyelim demiştim en dogru karar ama 1 hafta içinde herhangi birşey olmazsa 1 hafta sonra kürtaj yaparız demişti, 2 3 gün sonra da ağrım oldu hastaneye gittim yattım o gecede düşük yapttım, çoook geçmiş olsun canım