Cns_33 henüz bebeği görmediyseniz kalp atışını duymadıysanız evde düşük yapabılırsınız ben 3 ay önce betam düzenli artmadı ve doktorum çok iyiydi evde düşük yapabılırsın boşuna seni kürtaj etmeyeyim ilk gebeliğin dedı ve ben evde düşük yaptım kanamalarla pıhtılarla düştü öyle çok agrım sızım hıç olmadı kanama kesildikten sonra doktora gittim ve hiç bişe kalmamıstı tekrar bi işlem yapmadı bırkere adet gördüm ve peşine tekrar hamile kaldım şuan çok şükür herşey yolunda 8+5 Haftalık olduk ve sakin üzülme saglıklı olmayan bi bebek düşüklerle sonuçlanıyor bende kendımı çok yıprattım ama rabbim hemen peşinden yine nasıp ettı