Deletedmom133 Ebiyim canım sezeryanda da lavman var gece 12 den sonra su bile içmiyorsun lavman da acıtmiyir sondayı bike uyuşmadan taktılar korkma iğne batması kadarbabcak acıyor
Ebiyim Minikanne06 acımak da değil acıya da dayanırım. Sorun makata birinin bakıyor ve müdahale ediyor olması sanırım 😖😖😖😖
Minikanne06 Ebiyim hahaha 😂😂 sağol dostum 🤪🤪 akışına bırak bence canımm herşey kendiliğinden gelişiyo eminim onlar beni çoktaaan unutmuştur 😂 sende bosver düşünme strese gerek yok 😘😘🤭🤭🤭
Chadia Ebiyim yapmadılar hatta teklif bile etmediler konusu olmadı hiç. Şimdi okuyunca şaşıyorum. İlki Medicana ikinci Kolan hospitql daydı doğumum. İkisi de dr farklıydı. Şaşırıyorum okuyunca :)) labman vs diye
Rukenservet Kızlar ben Doğum anında bebekten ziyade çok afedersiniz büyük tuvaletimi yaparsam çok üzülürüm b m kendim lavman isteyecem etrafta utanmamak için 😀Kızkende çok kanızdım ben sürekli kendim yapıyordum plastik uçlu küçücük bişey saniyelik sürüyor gram ağrı yok
Chadia Rukenservet valla o Esnada hiç öyle şeyler aklınıza gelmiyor emin olun:)) o sancı o duygu da Bunlar Faso fiso kalıyor ☺️
Deletedmom667 Ebiyim spınal sezaryen oldum zorunlu. Bıgun önce gece 12 den sonra bırsey yemedım lavman vs yapılmadı
Ebiyim Deletedmom667 Premsescik şimdi anladığım kadarıyla bazı hastaneler yapıyor bazıları yapmıyor. Çünkü kuzenime de 2 doğumunda da yapmamışlar. O da gece 12’den sonra yememiş. Doktora da tuvalete çıktığını söylemiş. O yüzden lavmana gerek duymamış doktor. Ben de konuşacağım doktorla. Zorunlu mu yoksa ben de yemez tuvalete çıkar be gidersem kabul mü? Pazarlık yaparım artık 😂
Premsescik Ebiyim bn sezaryen oldum yan yatıyosun sıkıyolar öyle kötü birşey yok 5 dk sonra lavaboya gidiyosun zaten