Ilaydamuslu haklısın canım biraz geç kalınmış ilk ayda yaptırmıştık testleri sonra tekrarlattı doktorumuz ne durumdayım diye. Onlar önemsemiyorsa siz söyleyin doktorunuza bence, yapılacaktır. Zaman zaman biz doktora gitmeden direk laboratuvara gidip ordan kan testi yaptırıp takip ettik 😊 sonuçları da doktora götürdük daha sonra. Cok da iyi oldu.