Ilaydamuslu yok sorun olmaz önemli olan takibe alınması benimde gebeligimi öğrendikten sonra TSH yükseldi 7 haftalıkken gittim doktora ilaç kullanmaya başladım. 7.49a yükselmişti ilaçla 3.70e düştü ilaç doğuma kadar kullanicam. Şuan 15haftalik olduk gün itibariyle. Ama en kısa sürede gidin ki ilaç baslatilsin zaten hamileliğinde uygun ilaç veriyorlar bebeğin zeka gelisimi için troid değerleri önemli.