Mrscan herkes devlet hastanesinde duygu hanımı iyi diyor ilgili olduğunu söylüyor bende şimdi Rukiye hanıma aldım bir daha kine duygu hanıma almayı düşünüyorum her doktoru denemek istiyorum sonuçta doğumda kimin gireceği belli değil hangisinden memnun kalırsam onda devam ederim diye düşünüyorum