edkaslan bende gittim ona bir kere iyi bir doktor devamlı özele gidince devlet hastanesinde doğumunu yapmıyorlarmış doktorun kimse ona yönlendiriyorlarmış ne kadar doğru bilmiyorum ama bu söylenti beni de endişelendiriyor doğumu devlette yapmak istiyorum şu an da devlete gidince muayne olamıyorum olsam da bebek hakkında bir şey öğrenemiyorum