Bsa Benim de hamile olduğumu öğrendiklerinde nöbet görevimi aldılar hemen- daha 15 haftalıkken. İdarenin iyi niyetine bağlı biraz da. Resmiyette 24 haftadan sonra tutulmuyor.
EmanetSahibi Haticeee 37 hafta benim 1 Temmuz’da doluyor o halde izni Doğum sonrasına atsam 1 kasım iş başı
zlemYeilyeniceTop Zgldnc ama nasıl 😔 iki kez sordum ikisinde de 19 u dedi hadi bir hafta öne alırız 12 mart olur dedi bel fıtığım var çok zorlanıyorum rapor almak istemiyorum sonraya lazım olucak tekrar konuşucam olmazsa kendimi 5 ine göre ayarlamıştım
zlemYeilyeniceTop Burcuk son adet tarihine göre bebek bir hafta önde gidiyor Doğumu hangi tarihe göre hesaplıyor bilmiyorum sezerysn olucak zaten ilki gibi tam iki ay var hemen kullanmak istiyordum
Fatmanne zlemYeilyeniceTop doğumu sezeryana göre değil son adet tarihine göre 32. Haftayı baz alıyor doktor
zlemYeilyeniceTop Burcu1626 ben 26 haftada aldım doktor yazıyor hemen okula verdim müdür yardımcımız 24 ten sonra tutmayabilirsin dedi ama iyi hissedersen tutabilirsiniz dedi ücret almak için tabiki hayır dedim geç almamın sebebi de 15 tatil girdi iki hafta geç bile kalmışsınız hemen alın
merination zlemYeilyeniceTop bi yanlislik olmasin tarihte benim 29 nisan dogum 3 martta izne ayriliyorum