Fatmanne EsinKaraglle oda tam bir kaos bende 26 daydım geçmiş diye ayırdılar ama bir ayı dört hafta hesaplayıp 24 hafta dolmuş dedi müdürüm ama teknik olarak daha beş buçuk aylıktım
EsinKaraglle Fatmanne aslında evet 40 hafta olarak hesaplayınca 24te değil 28de son üç aya girmiş oluyoruz. Benim de yarın son nöbetim mart ayında tutmucam umarım idare sonradan bi sürpriz yapmaz
Burcuk zlemYeilyeniceTop Allah Allah niye öyle dedi ki. Son adet tarihi sormadı kı. Ona göre hesaplayıp rapor yazıyorlar. Acaba Bebek ultrasonda 1 hafta 2 hafta geri mi görünüyor :/
zlemYeilyeniceTop Burcuk son adet tarihine göre bebek bir hafta önde gidiyor Doğumu hangi tarihe göre hesaplıyor bilmiyorum sezerysn olucak zaten ilki gibi tam iki ay var hemen kullanmak istiyordum
Burcuk Arkadaşlar 15 tAtil, yaz tatili gibi tarihler iZne sayılmıyor. Ben NOrmalde 34te ayrıldım ama 2 haftası 15 tatildi. O yüzden yine 32de ayrıldım sayıldı.
Berra zlemYeilyeniceTop ben de 4 mayısta ayrılacam 32. Haftam ozaman doluyor. Yaza denk geldıgı ıcın ıznımın yarısı gıdıyoruz etrafımdakı oğrt arkadaşlar yanacagını soyledı banada
Berra EsinKaraglle benım tüm arkadaşlarım 24. Haftadan sonra ayrıldı sızınle tarıhlerımız aynı hemen hemen bende 4 mayısta ayrılacam. Haftayafa nöbet tutacam ondan sonra tutmayacam ıns
EsinKaraglle Berra ben de 24 diye biliyorum ama 28de son üç ay oluyo 24 değil diyenler oldu kafam karıştı
Eliftuba EsinKaraglle aman idare ediversinler bi iki hafta bnm arkadaşıma hamile olduğunu öğrenir öğrenmez sen nöbet tutma zorlanırsın diye çıkarmışlar nöbetten.düşünceli olsunlar az
dilekefe Nasip olursa benim 40 haftanın dolduğu tarih 11haziran. hesaplarken temmuzun 1 ine kadar olan tarihib hesapliyoruz sanırım. Bu durumda ben 2 hafta mi aktara biliyorum.bir yanlışlık var mı😴
melegimibeklerken benim doğum iznim de yaza geliyor bir kısmı. Doktorum son adet tarihine göre izni bi hafta erken gösterebiliriz dedi. Sıkıntı olur mu sizce?
Elen 24 de nöbet tutmamak icin rapor aliniyor.32 de calisabilir ya da calisamaz raporu aliniyor.. calisabilir raporu sonradan calisamaza cevrilebiliyor.. ama çalisamaz raporu alininca degisim yapilmiyor... ara tatil dahil edilmiyor. Yönetmelikte fiilen calisilan süreler sonradan ekleniyor raporlu olununca da eklenmiyor diye biliyorum. 22 ocakta 32nci haftama denk geldi ara tatilde direkt ayrildim doktorum da calisma dedi.. zaten çalisamazmisim..
zlemAtAcar zlemYeilyeniceTop benimde doktorum en fazla 37 ye kadar çalışabilirsin o da belki Dedi 😟 Benim atölyem var. Aslında idare ediyorum ama yinede zorluyor artık 😞
Ceyraceren Yönetmelik gereği yaz tatiline denk gelen izinleri sonrasına aktaramıyoruz.Ama bu biraz idareninde tutumuna bağlı kimi idare görmezden gelip aktarabiliyormuş.Yapan arkadaşlar var umarım bizde kullanabiliriz
Halidemat zlemYeilyeniceTop 32 de ayrıldım doğum iznine. Öğretmenim Bende.iyiki ayrıldım 35 te acil doğum oldu bebek geldi 28 şubatta
zlemYeilyeniceTop Burcu1626 ben 26 haftada aldım doktor yazıyor hemen okula verdim müdür yardımcımız 24 ten sonra tutmayabilirsin dedi ama iyi hissedersen tutabilirsiniz dedi ücret almak için tabiki hayır dedim geç almamın sebebi de 15 tatil girdi iki hafta geç bile kalmışsınız hemen alın
Aysenurtsr Vallahi benim kafam baya bi karisti. 🤔 Mudurumle bi gorusucem ne yapabilecegim konusunu. 2 gun nobetim var benim, birgun mudur yardimcimiz sandalyede oturarak tutabilirsin dedi. Inmiyorum ben de nobete 😄
Ekksl zlemYeilyeniceTop Ben de aynı şekilde sonradan kullanamayacagım için iznimi öncesinde kullanmayı düsünüyorum
Ekksl Yalnız arkadaşlar doğumu yaza gelen arkadasların hepsi aktaramıyor diye bir şey yok. Dogumun oldugu tarihe bağlı. Mesela 1 Temmuz civarları dogum yapan bir öğretmeni ele alalım. Normalde eger isterse mayısın başı gibi izne ayrılabilir. Ama doktordan çalısır raporu alırsa 3hafta oncesıne kadar calısır ve geri kalan 5haftasını dogum sonrasına aktarabilir. Eylülün basında dogum sonrası izni bitmiş olur ve dogum öncesinden kullanmadıgı 5 haftasını da o tarıhten itibaren kullanabilir. Yani kısacası: dogum öncesi dönemi mesai zamanına gelenler dogum sonrasına aktarabiliyor👍