Rbs111 öncelikle yaşadıgınız şey için üzüldüm ama bu defa inşAllah kucagınıza almak nasip olur 🙏 ama tamemn yanlış okumuşsunuz ben doktor öyle veya böyle dedi demedim benim bizzat yengemin yaşadıgı ve canlı şahit oldugum bir olay olduğu için söyleyebiliyorum ben doktor değilim yada çok bilmişlik yapmak adına yazmadım bunları gördüğüm şeyler karşısında bilgi paylaştım o sizin fikriniz sizin gibi söyleyen birine inandım filan kimseyi tanımyoruzki burada fikir alışverişi yapıyoruz sadece sizinki talihsizlik olmuş hayırlısı öyleymiş diyelim size birinin öyle demesinden kaynaklı oldugunu düşünmüyorum doktorum sordu ama yaptırmak istemedim dedim sadece oda tabiki saygı duydu hepsi bu bayan yaptırmak ister veya istemez ben böyle dedim diye alttan muayene olmıcak ve dış gebelik yaşıycak diye bişey yok demek istediğim sadece buydu