Apilhatice hiçbir doktor alttan bakmak zararlı diye birşey demez diyemez . Çünkü zararlı değil. benim bebeğim ilk gebelikte gözükmedi. Doktor Alttan bakmak istedi. Sizin gibi konuşan birimin sözüne inanarak asla olmaz dedim. 2 hafta sonda gel o zaman dedi. Bi gittim ki dış gebelik geçiriyormuşum. Eğer baksaydı alttan görebilirdi . O yüzden sağ tüpümü kaybettim. 7 ay önce tekrar gebe kaldım. Yine gözükmedi . Doktor hemen alttan bakalım dedi ve ilk 2 ay hep alttan muayene oldum bir damla bile kanamam olmadı şimdi 30. Haftadayım . İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Alttan bakmak zararlı diyen doktoru da karşıma çıkarın. Doktor tabi ki neden diye sormaz sana bırakır ister baktırır ister baktırmazsın. O sana seçenek sunar . İyi bir doktorsa bakar garantiye alır seni başından salmaz