Yigido Sancının şiddeti ve kişiye yansıması kişiye göre değişir öncelikle.Acı ağrı eşiğiniz yüksek mi?
Ben 4 cm açıkla gram sancı duymadan 6 gün gezdim,evde sancım başlayıp hastaneye gidene kadar çektiğim sancı bile değildi ve ilk muayenede 8 cm çıktı.Ama öyle abartılı bir sancı çekmedim.son anlara doğru biraz fazla oldu tabi.Zaten o sancı kısmında yapılan alttan muayane kısımlarını hissetmiyorsunuz bile.O an sadece sancınıza ve doğuma odaklı oluyorsunuz.Ebeler karnıma bastırdığında da acı,sancı vs duymadım.sadece birkaç saniye nefes alamama hissiyatı yaratıyor o kadar.