Yigido belli bir süre suni sancı çekip süreç ilerlemeyince sezaryenle doğuma alındım. İnşAllah normal doğum olur daha kolay olduğu söyleniyor sonrası için. Ama sezaryen de öyle korkutulduğu kadar kötü bir şey değil ilk gün ayağa kalkabildim. İkinci gün kendim yürümeye başladım. Her iki doğumda da sütün tam anlamıyla gelmesi üç günü buluyor. Bebeğim yanıma geldiği gibi emzirdim süt gelmiyor gibi bir durum söz konusu değil açıkçası. Normal doğuma da katlanıyorsun ben de çatı muayenesinde çok gerilmiştim. Ama doğum olacağı vakit suyumu patlattılar fitil koydular rabbim sabrını veriyor. Vücudun hangisine müsaitse o oluyor canım. Herkesin doğumu birbirinden çok farklı çok düşünüp kafana takma rabbim kolaylığını veriyor 😊