derinmavi kızlar, benim daha çok var ama sonuçta artık yumurtlama geçti ve bekleme aşamasına geçtim. dün yumurtam çatladı. benim gibi arkadaşlarla birlikte bekleyelim istedim.
DiplomaliEvHanimi derinmavi yumurtlama ne zaman takip etmedim ama. Cok fena gribim gecmedi ve oksurunce karnimin alti yirtilacak gibi 😓🚫 Son 11 ama 32gunde bir oluyom 3aydir net!!! O yuzden SON 13💪🏻🙏🏻
masalsii derinmavi kürtajımdan sorna bi adet geçirdim ve korunmadım ama özellikle dikkat etmedim 7 gün sonra regl tarihi bakalım ne olacak midem cok yanıyor ve bulanıyor iki gündür ama yediklerimden de olabilir o yüzden sakince bekliyorum😊
Musel DiplomaliEvHanimi benim değişiyo yaa klomen kullandım 3 ay klomenden önce 25-26 günde bir oluyodum klomenden snra 31-32 ye çıktı 3 ay böyle 1 ay sonra oldum anlamadım yani düzelirmi ne olur bilmiyorum
DiplomaliEvHanimi Musel bnce 2.3ay ayni zamnda gldiyse duzene girmistir. Bn kurtajdan sonra 37.gun oldum mayis19da. Sonra hziran tmmuz agustos 32gun net hic sapmadan geldi. O yuzden gcen ay 26si oldum diye simdi 28i diye hesapliyom
Musel DiplomaliEvHanimi zzaten adet düzensizliğimiz bizi tedirgin ediyo her ay tam gününde gelse yumurtlamayı hesaplarız ona göre ben geçen ay 32. Günde oldum ondan önde 30. Günümde oldum anlamadım yani bende 30 diye hesaplıyorum napalım artk mevsimsel herhalde
derinmavi En iyisi ovülasyon testi. Ben de 19. Günde yumurtluyomuşum meğer. İnternetten ucuza alabilirsiniz. Günler geçmiyo valla.
Minikmucizemizz derinmavi bende bu ay olmazssa alicam nasil oluyo bilgilendirirmisin bide hangi marka aldin kuzum
derinmavi Minikmucizemizz ben laboquick kaset test alıyorum kuzum. link paylaşmak yasak değilse paylaşırım. 30 ovülasyon+5 gebelik testini 40 liraya aldım internetten
Minikmucizemizz derinmavi bende bakip alayim 6 gun kaldi regl olmassam ovülasyon kullanicam ama bugun goguslerime ara ara agri girmeye basladi
derinmavi Ayy ikinizin de az kalmış kızlar. Ovülasyon test yapsanız belki koyu çıkar? Öyle öğrenenler de var ya
derinmavi yumurtlamadan beri belim ağrıyo ve kasıklarımda batmalar var kızlar. kesin yine psikolojik belirtileer yaşıyorum. ama içimde küçücük bi parça "acaba" diyo çünkü böyle olup hamile kalanlar olmuş.
masalsii derinmavi benim ilk gebeliğim de belim ağrıyordu ayakta duramıyordum uyku halim çoktu şimdi de belim ağrıyor mide bulantısı var ama yinede heveslenmeyip sakince beklemek istiyorum 😂
Blackkcat masalsii belim benimde çok ağrıyor hep göğüslerimden anlardım aslında bende belimi mi incittim diye düşünür oldum bu ara,inşallah hamilelik belirtisidir