Hllswm Minti her devlet hastanesi değil her insan bir değil işini hakkıyla yapmayan cok insan var haklısınız bende meslektaşlarım olmasına ragmen kötü muamele görüyorum bazen..
duyguyilmaz burcis o kismi hic bilmiyorum ama bakiyolar sanirim. Bana doktorum her gun her dakika ayni olmaz panik yapma demisti. Icini ferah tut bak iyiymis, stresinden etkilenir minnos.
Kerem_alyadua ozgeya bende cıtcıtlı bady birtane alt üst takıp bez eldiven corap sapka ve penye battaniye koydum
Emine-07 Merveyoruk niye herkes gibi bende çıt çıtlı değil göbeği için bağlamalı alın diyorum birde hemşireler niye çöpe verdiğiniz kıyafetleri atsın diyorum bunu diyen kişide aramanızı tavsiye ediyorum mantıgı....
Emine-07 Merveyoruk çekemeyen çok oluyo böyle zamanda herkese kulak asmamak lazım benimde kızın Olucak ama sivri karnım hala bak görürsün oğlun olcak diyo arkadaş teknoloji gelişti diyorum gördüm diyorum fotosunu imkansız diyorum bak görcez diyo hala