duyguyilmaz bugün doktora gittim acile. Ulstarasonda baktı. Nts ye aldı beni. 27. Hafta da nts çok saçma değil mi ?
Kalp atışını duyduk ama bana hareketlerini de söyle dedi. Ben endişe ve ağrıdan sanırım çok bir şey hissetmiyorum dedim. Bilmiyorum ya. İstiyorum ki kendisini belli ettirsin. Çok üzüldüm galiba