ArOzEn gittiğim hastanede doğuma kimseyi almıyorlarmış.ilk başta çok istiyordum ama sonradan vazgeçtim. Olan doğumu yapana oluyor😁 yanımda olsada acım hafiflemeyecek sonuçta, o anda gözüm kimseyi görmez diye düşünüyorum. Birde eşim çok üzerime titrer beni öyle görse çocuga bile sevinemez heralde üzülüp stres yapmasını istemiyorum. En lüks hastanede olsa olay ebe ve hemşirelerde bitiyor. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 😌