ArOzEn geçen yıl Doğum yaptım sezeryan apar topar suyum bitmek üzere iken ameliyata girdim eşim o sıra çiçek almaya gitmiş ben eşimi görmeden ameliyata girdim ve öyle gergindim ki genel anestezi verdiler sunni sancı verilmişti sancı değil dakika bası gelinip açılma var mı DİE kontroller beni aşırı germişti 8 saat sancı ile 2cm açılmıştım cünkü neyse bu yıl sonu yine Doğum yapacağım
Eşim aşırı derece kendini suçlu hissediyor onu görmeden ameliyata girdiğim için :) şimdi ise bende yanında durmak istiyorum
Diyor fakat her hastane kabul etmiyor biliyorum benim
Hastanem eder mi
Etmez mi bilmiyorum Kontrolde sormak istiyorum Herkes hangi
Hastane kabul eder etmez bilgisi bıraksa KESK’e