seymakumatarnsf Duygu_lu Evet canım haklısın. O kadar planlı sezeryan tercih ettiğim için yargılan var ki. Böyle tarafsız yaklaşan insanlar beni rahatlatıyor😊
Bilge80 seymakumatarnsf ben dogum yaparken yanımda ki kadının 9 cm açılmıştı ama açılması durmuştu doktor biraz daha bekleyelim ilerlemezse mecbur sezeryana alacağız dedi sonra ne oldu bilmiyorum ama o kadar açılma olduktan sonra bile sezeryan a alabiliyor
seymakumatarnsf Bilge80 Canım çok teşekkür ederim. Ah nasıl rahatladım ya🌸🙏🏻insanın kafasında soru işaretleri olması çok kötü😊
Akfth He iyi ya bak bunlari ojudugum iyi oldu bende 2 normalden sora sezeryan dusunuyorum baglatmak icin Ama doktorum 39 da alirim dedi normalci cunku Sen dedim beni son anda normal yaptircan heralde dedim ona da Iyi bari son anda da olsa sezeryan oluna biliyosa 🙃