seymakumatarnsf yani doğru mudur bilmıyorm doktora sormak lazm ama son dk bile sezeryana alınan var ve ya planlı sezeryan ısteyenşern bu zamana kadar hıc bırı doğum kanalına inmedimi muhakak inen olmustur belki sizi normal doguma yönlendırmek amaclı demiş olablr dopum kanalına kadar indikten sonra normal doğum olsun diye 😊 şimdi doktorlar normal doğumu öneriyor ya ordan mantık yürüttm 😅