Prensesimi_bekliyorum benimde kasılmam oluyor toplanıyor ve karnım sivrileşiyordu etrafımda ki insanlar bana normal dedi ben takmadım sonra doktora gittiğimde doktor bebeği o pozisyon da gördü kasık ağrılarımda vardı beni tedirgin etmemek için bişey demedi sanırım ama hem magnezyum hem progestan yazdı 27+4 teyim hayırlısı