Aykam123 ben de o haftalarda öyleydim çalışıyordum iş yerinde yatak hayali kuruyodum istemsizce uyuyorsun zaten sen bile fark edemiyorsun bunun bi çözümü yok biraz sabır 14. Haftadan sonra rahatlıyorsun
Çalışırken çok zor oluyor ama allah yardım ediyor öyle böyle geçiyor günlerin allah hepimizin yardımcısı olsun sağ Salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻