Aykam123
Benimde 3hamileligim yaz boyunca eve kapandim simdilerdede cikmam cevremdekiler durmadan arar noldu niye cikmiyorsun iyimisin diye alllahtan hem benim hem esimin ailesi yakin cocuklari gonderiyorum durmadan okullarda acildi ben hortlak gibiyim o kadar uyumama ragmen gozlerim cokuk hic gecmiycek gibi:))