Limon_ bnde bir kimyasal hemen ardından iğne ile düşük ve 6 sonra da aynı senin. Gibi kurtaj oldum bnm artık bu ucuncu oldugu ıcın yıkıldım agustos 27 sındeydı cok kotuydum yıkıldım bittim ama zaman ıste her seye derman oluo. Bn bebegı genetige yolladım. Esime kendime de testler yaptırcgm bakalım sonuclar gelsin ondan sonra bir daha allah verirse.. Sana da cok gecmıs olsun ilk kaybınsa uzulme belki onlem amaclo Coraspırın verir dokturun diger hamılelıkte sana. Ikı uc ay dinlen dedi bana dokturum kurtaj sonrası