Limon_ evet yaptırdim canım çünkü bir normal kaybim 5 kez de kimyasal gebeligim oldu kimse benden bu testleri istemedi kendim gittim yaptırdım kan pıhtılaşması varmış iğne kullanmam gerekiyormuş gebe kaldığımda suan 12 haftalik gebeyim sabah akşam kan sulandirici iğne vurunuyorum ihmal etme mutlaka yaptır gerekli herşeyi bi kadın olarak yavrunu tekrar kaybetmeni asla istemem