Nesdef Kbrbydkk jiletten sonra ağda daha zor. Ağdacınıza söyleyin küçük parçalarda alsın öyle sizde daha rahat olursunuz
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe rvet canım kullansam çok rahat ama jeli varya öyle seyler enfeksiyonu a sebebp oluyor korkuyorum
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe kesinlikle. Normal hilet ama beş bucuk aylığım zor oluyor ilerde napcam bilmiyorum
Ssedaxx Hacer_ikiz_gebe bende de oluyor ama doktorum açık sarı sulu normal onlar olur dedi enfeksiyon vardı fitil kullanmıştım bidaha vermedi o yeter dedi
Hacer_ikiz_gebe Ssedaxx benimki öyle inşallah . Bir dahaki kontrolde tekrar soracagım artık teşekkür ederim
Ssedaxx Duygu19031903 sımply venüs diye mavi renk jiletler var hem çok keskin degil biyerine zarar vermez ben yatagın karşısına ayna koyarak akıyorum altıma bi örtü yanıma su dolu kap 33. Haftam böyle görebiliyorum ancak valla
Duygu19031903 Ssedaxx canım benimkiside pembe . Ama içinde jel varya köpürten o enfeksiyon yapr diye düşündüm. Seninkisi jelsiz mi?
Ssedaxx Duygu19031903 jel yok ya 2 bıçaklı jilet sanırım sen yine bir bak gratisten aldım ama sonra A101 dende gördüm