Hacer_ikiz_gebe Ben yeni serklaj oldum 5 gün oldu. 13.5 haftalığım . Vajinal temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz? Ağda yı bekleyemiyorum makineyle yapsam mikrop kapar mıyım diye endişeliyim tecrübeliler yardım ederse sevinirim.
R_abia Hacer_ikiz_gebe 3.5 aydır serklajlıyım ama hiç ağda ve epilasyonu düşünmedim acısından kendimi kasarım diye. Güvenemedim ne bileyim jiletle idare ettim ☺️ Bi sakıncısı olur mu olmaz mı bilmiyorum ama belki kullanan vardır 🤷🏻♀️
Nesdef Hacer_ikiz_gebe serklajdan 1 gün önce yaptırmıştım haliyle iyileşen kadar idare ettim sonra agdaya devam
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe bende jilet canım. Jilet venüs aldım ama onun kendinden jeli var orası hassas sonuçta ph dengeside çok önemli kullanmadım. Normal jilet . Ama 22 haftalığım göremiyorum 😀 çok zorlanıyorum
Hacer_ikiz_gebe benim dünle bugün sarı renkli akıntım geliyor normal mi sizde oldu mu? Dün kontrolüm vardı doktor sıkıntı yok dedi ama aklıma takıldı Duygu19031903 R_abia Ssedaxx Nesdef
Ssedaxx Duygu19031903 sımply venüs diye mavi renk jiletler var hem çok keskin degil biyerine zarar vermez ben yatagın karşısına ayna koyarak akıyorum altıma bi örtü yanıma su dolu kap 33. Haftam böyle görebiliyorum ancak valla
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe rvet canım kullansam çok rahat ama jeli varya öyle seyler enfeksiyonu a sebebp oluyor korkuyorum
R_abia Hacer_ikiz_gebe enfeksiyon başlangıcı olabilir. Aynı şekil şuan hafiften bende de var doktoruma söyledim fitil yazdı ☺️
Hacer_ikiz_gebe R_abia dün sordum doktora gri yeşil mi dedi hayır dedim sarı dedim. Enfeksiyon olabilir mi acaba bişey demedi ama
Minikpare Hacer_ikiz_gebe nasılsın ev işlerni yapabiliyormsn yürüyebiliyormusun bende 12 haftalıgım haftaya serklaj olacam bende
Hacer_ikiz_gebe Minikpare yürüyorum tabi ki ama ev işi falan yapmıyorum sadece tuvalet banyo ikiz oldugu için birde riske atmıyorum hiç agırlık yapmasınlar diye.
Kbrbydkk Hacer_ikiz_gebe benimde bir hafta oldu. Jiletle temizligimi yapıyorum. O kadar uzamadi ama yine yaparsam jiletle yapacam galiba. Agdaya gitmeyi de düşünüyorum ama kasarsam kendimi diye korkuyorum. Acisina dayanabilir miyim bilmiyorum
Nesdef Kbrbydkk jiletten sonra ağda daha zor. Ağdacınıza söyleyin küçük parçalarda alsın öyle sizde daha rahat olursunuz