BlsnMhmtKvc Badevehande yaramasa kullananlar yaramiyor derlerdi sanirim kreme ayrı göğüs pedi ne ayrı para vermektense bna bu dha mantıklı geldi herkezin düşüncesi 😉
Sweetblonde88 Badevehande gerekli oldugunu düşünerek aldıgınız birçok sey için gecerli bu durum. Ben de kullanmadım ama almayı düşünüyorum acıkcası. Benim ilk dogumdan o kadar gereksiz almışım dediğim birsürü sey oldu🤦♀️
zynpbtl @isimsizbebek erken kullanmaya başladığınız zaman hiç yara olmadan bebeğinizi keyifle emzirebilirsiniz diyorlar 😊
BlsnMhmtKvc zynpbtl baya oldu alalı geldiğinde açtım baktım sadece okdr bidha hep kutusunda durdu hala daha duruo hftaya kullanmaya başlayınca anlarım hafiften göğüs ucu acısı War şuan da ama dayanilmicak gbi olmadığından kullanmiorm 🙂
ikicocuklubiranne BlsnMhmtKvc kullanmaya başlayamadan doğum yaptım 10 gündür kullanıyorum çok memnunum
BlsnMhmtKvc ikicocuklubiranne ben önümüzdeki hafta başlarım biraz acı basladi 37de başlıyim dedim bakalım bende memnun kalirim kısmetse 🙂😉
BlsnMhmtKvc ikicocuklubiranne bugünden itibaren başlıyorum ozman belli olmaz bizmkide gelmeye kalkarsa bide yanarım cidden 😀😀
BeybininAnasi Ben de almayı düşünüyorum. Ama bir de krem kullanmam gerekir mi acaba? Valla benim memintolar çok hassas :(((
BlsnMhmtKvc Efliinnn ben 182 liraya aldım hepsiburadadan ordada zaten firma kendi satiyo silvernurse 😉 indirime girmişti ama bn aldigimda onu takip ettim eğer zaman varsa sepete koy bekle indirime girio cnku suan nekdr bilmiorm ama