Ceylin96 ben silverette aldım. Kutuda kaynatın falan yazmıyor. Sadece suyla yıkayın deterjan değmesim, bulaşık makinasına atmayın. Arada karbonatla suyu karıştırıp macun kıvamına getirip ovun diyor. Hatta içinde süt birikince bile yıkamanıza gerek yok diyor.