Ilkannem Ben şu anda 9+2im. Bende de ayın zamanlarda kanama oldu. Önce kahverengi, sonra baya kan gəldi. Doktora gittim. Dış gebelikten korkdum, amma deyildi . Annem hastanede çalışıyor. Söyledi ki, ilaç alma, hiç hastaneye de yatma. Bekle. 10haftalık olsun. Zaten böyle küçükken ilaçla hayatta kalmakdansa, daha sağlıklısını doğurursun. Ben de bekledim. 1 hafta öncə doktora gittim. Kalbi atıyor, tam normal. İstiyors hayata tutunacakdır kendisi