Essenn yok doktor birşey demedi hiç
Ama karnım belirginleşmeye başladı başlayalı karnım çok aşağıda herkes götürmek görmez fark edebiliyor.. şuan daha aşağıda zaten . Ama doktor birşey söylemediğin en göre yapısal demek ki büyükanneler Doğumun kolay olur derdi 😀😀😀😀😀