Essenn aynen canım Benimkide erkek bnde kavuşmak istiyorum artık ama bir bakımdanda gününü tam tamamlasın istiyorum o zaman Ekim’de doğacak ve terazi olacak eşimin burcundan o burçlarda cok iyi anlaşıyorum ona ceksin istiyorum 😂bisey dicem Nisan nasıl bisey canim biliyormuşum geldiğinde direk doktora gitmek gerekmi o gelince direk gitmesek evde sancı ceksek daha iyi oluyormusta hemen doğurmuyor galiba Nisa’n gelsede su gelince hemen gidin doktora diyorlar sen ne düşünüyorsun