firdevs Haziran da Doğum yapacağım elbise mi alt üst takım mı tavsiye edersiniz kızlar özel de yapcam be sıcağı hiç sevmiyorum hasta bezi almayı düşünüyorum önerilerinizi dikkate alacağım 🙏🙏🙏
Aliyahyaannesi Lamelif ben lohusa sepetinden aldım. Hem uzun gecelik hemde alt ust sabahlikli takım. Kumaşı gayet güzel yumuşacık ve kaliteli. Ben normal de de o tarz gecelik kullanmayı sevdifim için günlük hayatımda da giyerim die dusunuyorum
Esa Lamelif ben suwenden almıştım ama eger bedenime uygun olsalardı penti ve lcw de takım beğenmiştim ikisinden birinden alacaktım