espalp Bence bebeğin kilosu 4 üzeri olmazsa normal doğum olabilir. Korkunuzu yenmeye çalışsanız. Ben ablamın iki kızını da normal doğum yaptığını görünce kendimi ona şartlamaya çalışıyorum. Sezaryen çok geri planda bir zorunluluk olursa olur diye düşünüyorum. Bir gebe okula falan gitseniz faydası olabilir. Çeşitli devlet hastanelerinde var.