Bsrkrgz şahsen benim duygumu yanlış anlamışsın canım sen . İnsan bebeği kiloluda olsa endişeleniyor . Çünkü internette sitelerde sanki bütün bebekler aynı ayda aynı kiloda olması gerekli gibi işte bilmem kaçıncı haftada bilmem kac gram bilmem kilo olur gibi sabit bilgiler oluyor . Bebeğin kilosu 2-4 hafta geri veya 2-3 hafta ileri olursa hiç kale alınmamış oluyor sitelerde . Burda birbirinin bebeklerinin kilosuna bakarken kendi bebeğinin kilosuna yakın görünce bir rahatlama oluyor. Her ne kadar dr normal desede , kendi durumunda olanları görmek moral bozmuyor tam tersine rahatlatıyor .