Egeymen asla yapmamaları gereken şeyi yapmışlar devletin her aleti özelden çok daha kalitelidir eski bile olsa çünkü devlet hastanelere çok para harcar ama şöyle bi rezillikleri var çalışanlar kıdemli oldukları için artık kimseye alakalı davranmıyorlar hemen şikayet edin 7 24 gösterir o makine sancıyı da herşeyi de zaten amacı o nts nin hem kalp ritmi hem sancı bu ne saçmalık ya acilden giren insanlara hep böyle müdahale ediyorlar bende çok kez yaşadım 😑hemen şikayet edin