Egeymen 26 haftalığım, 2-3 gün önce bende aynı şeyleri yaşadım, doğumhanedeki nöbetçi doktor benim gittiğim değildi yüzüme bile bakmadı kan ve idrar tahlili yapıldı sonuçlar çıkana kadar ağrı kesici serum taktılar ağrım yoktu ama aşağıya hissettiğim baskıdan duramadım bende öylelikle gittim ultrasonda bakıp sadece makat geliş dedi başka hiçbir şey yok. Sonuçlar çıkınca hemşire geldi antibiyotik yazmış dokunuyo kullanamıyorum dememe rağmen 1000 mg yazmışlar bide, idrarında biraz enfeksiyon var tuvaletini değiştirme belli bi yeri kullan dedi eve gönderdi. Daha önce de hastaneyle ilgili kötü yorumlar duyduğum için özele gitmek istiyodum ama eşime laf anlatamıyodum maalesef (özellerin para tuzağından başka bişey olmadığını düşünüyo🙄) maalesef her devlet hastanesi bir olmuyo her özelde öyle tabi.. bizim burası da çok kötü. Aslında ben doktorumdan memnundum ama Doğum bu akşam olursa ya da hafta sonu olursa doktorum gelemicek kim denk gelirse o yapıcak sırf bunun için özele gitmek istiyodum, en azından takip eden doktorum girsin tek bi ebe ilgilensin diye. Sonunda eşim de gördü bu rezilliği ve özele gitmeyi kabul etti. Evet para yığıyosun ama aldığın karşılık ilgi bi başka oluyo.. hele bide arkadaşımın Doğumda yaşadığı sıkıntıları duyunca hepten soğudum, yazık 25 saat sancı çekti doktorun bokuna ve önüne gelen alttan muayene edip edip gitmiş gece ortalığı yıkmış kimse uğramamış yanına. Yani bence devlettekilerde şöyle bi düşünce var nasıl olsa paramızı alıyoruz diyolar bazıları ve suratsız kötü insanlar denk geliyo bizim de şansımıza. Ama özel öyle değil işte o parayı almak için ellerinden geleni yapıyolar valla benim rahatım ve bebeğimin sağlığı için veririm o parayı hiç önemli değil en azından insan yerine koyulurum 😂😬🤗 tabi özellere göre daha iyi olan devlet hastaneleri ve doktorları da var onlara asla sözüm yok ama bize bunlar denk gelmiş ne yapalım. Sizin de durumunuzda bi sıkıntı yoksa maddi açıdan zorlamıcaksa özelde iyi bir doktor bulup özelde Doğum yapmanızı tavsiye ederim. Tabi dediğim gibi onun da iyisini bulmak şart sonra sıkıntı yaşamamış olursunuz. Benim gittiğim hastanede bir diğer doktor Doğumu başlamış olan ve başından beri takibini yaptığı hastanın doğumuna gelmedi sırf covid testi yaptırmadığı için, oysaki kız bir hafta önce yaptırdı negatifti. Uzattım biraz kusura bakmayın 🙈 ama demek istediğim doktorları çok iyi araştırıp bir de özeli deneyin derim. Hamilelik Doğum ve bebek hiç öyle hafife alınacak bişey değilmiş onu anladım bende 😬