[silindi] Rahime4153 kuzum bende yükleme için hastanemi aradım fiyat bilgisi alayım dedim bana ortalama fiyat 90-100 dediler. Hiç boşuna özele yedirme parayı. Gittim devlette yaptırdım💃🏻 Hatta ilk test yüksek çıktı ikinciyi yaptırmam gerekiyor. Bunu da devlete yaptıracağım. Testlerde dünyanın parasını alıyor özel, gerek yok bence devlete hallettir☺️
Ekimmeselesi 10 tl olması mümkün değil arkadaş şeker ölçümü ile karıştırdı sanırım. Normal bir kan tahlili bile 40 liradan başlıyor ki burada sıvı veriliyor açlık ve tokluk şekerine bakılıyor. Şeker yüklemesi yaptıracağınız hastaneyi arayarak fiyat bilgisi alabilirsiniz.
Ceyda28 Ekimmeselesi şeker yüklemesiyle şeker ölçümünü ayırt edebilecek kapasitede olduğumu düşünüyorum dilersenİz hastanenin numarasını vereyim siz sorun.Tabikide fiyatlar her özel hastanede yada her şehirde aynı değil ben verdiğim ücreti yazdım doğru olduğunada eminim. Size 10 TL verdiğimin mümkün olmadığını düşündürecek ne yaptım çok merak ettim
Rahime4153 [silindi] devlette direk labratuara gidip yaptırılıyomu peki yoksa önce kadın doğumdan randevu alıp omu yönlendiriyor?
[silindi] Rahime4153 yavrum kadın Doğuma randevu alıyorsun, doktor sisteme senin için şeker testi diye giriyor. Doktor bunu sisteme girmezse olmaz, randevu şart. Sonra seni yoluyor şeker yükleme birimine, orada yapılacakları söylüyor sana yetkili arkadaş.
Tusubasa İstanbulda devlet hastanesindeki bazi doktorlar bakmiyorlar bile. Takip eden yapsin falan filan diye
[silindi] Tusubasa öyle bir hakkı yok ne münasebet! Devletteki haklarımızdan istediğimiz zaman faydalanırız kime ne be! Ayrıca doktor bir şey yapmıyor ki sadece sisteme şeker yüklemesi diye komut giriyor! Bu kadar ya! Bunu da yapamayacaksalar yalandan devlet parası yemesinler!
Fasulyecik Tusubasa canim ya uygulamayı kullanmayı tam bilmiyorum sanirim sana özel mesaj da atamıyorum günay hanim hakkında konuşmuştuk yine konuşmak istiyorum seninle .
Tusubasa [silindi] bakmiyorlar valla yaşadim ve kavga ettim başhekime çiktim oturmuş oraya keyfe keder yaşiyorlar.
ipekveannesi Rahime4153 özeli bilmem de sağlık ocağı yapıyor bende özele gitmeme rağmen şeker yüklemesini sağlık ocağında yapacağım