_prenses_ ben şimdi baktım internetten haftasına göre 22 ye giricem ben 22 de 500 gram olması gerekiyormuş sen 17 haftadasın bu işde bi terslik var şeker yuklemesi haftan gelince yaptır hatta bazı doktorlar aclık sekerine bakarak da anlıyomus parmaktan sende öyle bakabilirsin kendin seker düzeyin yuksekse doktoruna danış mutlaka yada yanlış ölçüm oluyo ben 15 haftada 183 gram oldugunu hatırlıyorum 17 de gitmemiştim kontorole