zeyno_mehmt nerede oturuyorsun canım? Benim kardelim Özel Eryaman Hastanesin de doğum yaptı inanılmaz temiz ilgili nezih ve elit bir hastane ultrason cihazı 2016 da alınmış ve bebeği cam kadar net görüyorsun personeller tek tip kıyafet temizlikçiler ona nazaran, salaş bir hastane değil . Yoğun bakım ünitesi var odalar gek kişilik.ve 2000 gibi bi rakama doğum yaptı. Orada Sema hanım var oraya git ben oraya gidemiyorum keşke gidebilsem çok uzak bana 1 saatlik yol sancım geldiğinde yetişememe gibi bi korkum var benim 😌