Bende Ahmet beye gidiyorum 13 haftamda erkek dedi ve suan 18 olduk tam erkek Ahmet bey kesinlikle mükememel ötesi o kadar güzel sohbeti var ki kesinlikle orada Doğum yapıcam aynure hanımı iyi degil die duymuştum Ahmet beye gidin İnan’ın bize hak vereceksiniz ☺☺☺🤙🤙