Mrvsdr Fasulyem22 sanırım ondan bana yaptırmasan da olur dedi bir tane düştüğüm var çünkü çok teşekkür ederim canım çok sağol
Tazeanne0134 Mrvsdr yaptır kuzum 12.haftadan sonra yapıyorlarmış ama o zamanlar düşük tehlikesi oluyor diye yapmıyorlarmış ben yaptırdım geçen hafta korkma canım bende 22+1 haftalık hamileyim
nilyaa Mrvsdr tatlım düşüşe neden olabileceğini İnan hiç duymadım. Dokrorum Doğumda oluşabilecek komplikasyonlara karşı bile bu aşının olunması gerektiğini söyledi . 2. Dozumu da vuruldum şükür iyiyiz 🙏🏻🥰
Ecemsbaby Mrvsdr hiç öyle birşey duymadım canım yanlış bilgi verilmiş size, gebelikte güvenilir aşı olduğunu biliyorum ve yaptırılması gerektiğini biliyorum her ihtimale karşı.
KukyFurMama Mrvsdr dediğinizi ilk defa duydum ama benim doktorum da yaptırmana gerek yok dedi. Sağlık ocağından hemşirem aradı doktoruma sormamı istedi ben de en son kontrolümde yaptırmana gerek yok dedi dedim. Tamam o zaman yapmayalım gerek yok dedi
Ozlembjk Mrvsdr her söylenileni takarsak kafayi yeriniz benim 3.gebeliğim 7 sene icinde 5 doz tetanoz asisi oldum cok şükür 2 sağlıklı evladim var hurafe onlar inanma
Sevilypc Mrvsdr ben ameliyatli olduğum için hemşire vurmadı ama doktorum yaptırabilirsin dedi. 31 haftalıkken dün ilk dozu yaptırdım.ikinciyi doğumdan sonra yaptırcam.
filiz08 Mrvsdr kim demiş düşüpe yol açtığını nasıl saçma bir bilgi...iki hamilelipimde yaptırdım şimdikindede yaptırdım.Bilimsel bilgilere önem verin doktorları iyi dinleyin öyle boş boş dolanan dedikolara kulak asmayın