Caliskantug valla ebebek yakinda sitesi varsa gidin direk ordan alin. Int sitesine guvenmeyin derim basta bende cok iyi kokay siparis veriyorum diye kullandm hatta bayada verdm su son siparisimde duz kafa yastigi diye geciyo pembe istememe ragmen mavi gondermisler. Dogum sonrasi korse siparis girdim L beden XS gondermisler 2 kere msj atmama ragmen daha geri donus yapmadilar 20 sinde verdigim siparis 28 aksam 6 da elime gecti once yasamamistm bu sorunu hatta biri yazmis istedigim renk gondermediler sebebini sordugumda elimzde o renk kalmadi dediler yazmislar. Umursamadydm keske umursasymisim.