Mervednr aslinda nst sendeki sanciyi degil bebegin kasilmalarini ölçen bir cihaz fakat doktorlar bebegin kasilmalarini sanci olarak degerlendiriyorlar. Benim sancim 5 dk da 1 di ama nst de sancilarim cok düsük gorunuyordu acikligi kontrol ederek ilerlettiler benim surecimi. Yani nst asla sanci olarak degerlendirilmemeli kasilmalari ölçen bir cihaz desek daha yerinde olur.