Mervednr @KeremKayra hastanelerde farklı uygulamalar var, benim ilkinde ojemi bile sildirmişlerdi ama o önlüğü çatala geçerken giydirmişlerdi, kirlendiği için yatağa yatırıp önlüğü alıp üstüme çarşaf örtüp çıplak getirmişlerdi odama tekerlekli yatak ile. İkincide önlüğü daha doğumhane koridoruna inince hemen verdiler, ama küpelerime falan bişey demediler, kaç saat önlükle dolaştım hareket ettim açılma olsun diye, yanımda kirletip çöpe atabileceğim basit penye bi elbise getirdiğimi söylediğim halde izin vermediler. Çataldan sonra dinlenme odasına getirdiler sandalyeyle, o elbiseyi giyebilirsin dediler, yarım saat kadar sonra odama çıkardılar sandalyeyle.