Busimss Sma0305 ben oldum kuzum az önce ama damla damla sökülecek birazdan nasip bakalım ☺️ C-life macunundan sipariş ettim şimdi onu deneyeceğim bu ay doktorumla 1 ay ara verme kararı aldık daha fazla yıpranmamak adına bakalım onunla hamile kalan çok var nasip.
Blackkcat Busimss oldun mu kuzum,hayırlısı olsun her zaman,iyi karar vermişsin bencede macunuda kullan bakalım,Hayırlı zamanda gelecek inşallah😚💜
hndgkct Busimss nasip kuzum bende ilk bebeğimi kaybettim sonra bi 10 ay kadar ara verdik şuan yeni düşünüyoruz işte 1 aydır bakalım çok istiyorum bende ama Allahtan herşey hepimiz için hayırlısı neyse o olsun Allah yardımcımız olsun kuzum 🙏
Busimss hndgkct sana da büyük geçmiş olsun canım benim çok zor bilirim. Rabbim aratmasın hayırlı vakitte herkese nasip etsin insallah
Deletedmom00170 Busimss aman kuzum gelsin gelsin gelmememesi kotu regl olmazsan anne olamiyorsun ya benim ark öyle regl olmuyo ondan bu yana şükür ediyorum anne olabilecehim icin seviyorum regl olmayı😘
[silindi] Busimss oh oh aynen adet olabilmekte iyi bişe doğurganlığın göstergesi;) ama iki ayda 3 ayda bir rgl olanlar alinmasin onlarda tabiki hamile kala biliyor çok şahit oldum:)