Serapynr kusura bakmayın geç oldu ama ya benim de kullanmam gerekli dokyor lustral verdi ama ben kendimi kaybederim diye çok korkuyorum kendinin farkında olmam filan diye emzirme döneminde de kullanacak misiniz bide beş buçuk aylık oldum doğumdan önce birakicam dedim tam doğumdan önce birakicam daha kötü olurum diye korktum