Esir evet ilaç var da benim doktorlarım öneremiyor Güvenli değil diye ben de cesaret edemiyorum saten bebeğime bir şey olur korkusuyla bu panik ataklar başladı şimdi ufak bi risk olsa bile kabul edemiyorum ilacı. bende önceden yoktu doktor doğum sonrası artabilir de tamamen geçebilir de dedi bakalım ben de sabretmeye çalışıyorum evden çıkmıyorum 🤷🏻♀️