Dilanserdar Benim şaka gibi ama 38 de döndü doktor dönmez dedi bu bebek dönerse de bi ihtimal sancı sırasında döner oda belki dedi eve döndüm resmen yürüyüş falan yaptım bi baktım karnım bi o yana bi bu yana yamulmaya başladı yükssliyor alçalıyor bibyer boşalıyor bebek tırmanıyor bi yerlere çığlık attım annem dışardan gördü karnımın nasıl gidip geldiğini hemen doktorun yanına koştuk doktor nasıl olur ya bebek dönmüş doğum posizyonunu almış dedi ve çok mutlu olmuştum dönmez demeyin öyle bir dönüyorki gözlerinle görüyorsun yürüş yap mutlaka
omur_01 Dilanserdar yuruyus yapiyorum doktorum cok ayakta kalma bol.bol dinlen uzan dedi.insallah doner
As_Ya Jaleserkan Dilanserdar ne kadar güzel inşallah kucagınıxa da sağlıkla alırsınız bende 37 yeni girdim dönmemiş Allahım inşallah döner diyorum siz sadece yürüyüş mü yaptınız acaba
Can_27 Ben 29.haftadayım şuan normal doğum pozisyonundaymış ama doktor doğuma kadar değişebilir dedi, hiçbir şekilde garantisi yok yani.
Dilanserdar As_Ya evet canm yürüyüş yaptım bir de hiç hamile gibi davranmadım hep rahat oturdum bağdaş kurarak oturdum müzik açıp telefonu aşağıda koyabilirsin bebek o yöne doğru dönüyormuş bu yöntem de çok etkli dene bence
CansuBerenN 37+4 bugün kontrolüm vardı 1 hafta öncesine kadar bebeğim ters büyük ihtimal sezeryan bu saatten sonra dönmez demişti doktorum ama şükürler olsun ki dönmüş doğum pozisyonu almış çok sevindim yürüyüş yapmayı ihmal etmeyin çok faydası oldu 🙏😌
zeyzey12 omur_01 bende seninle aynı durumdayım canım ama doktorum bunun için çok erken dedi çoğu son anda dönüyor dedi o yüzden sıkıntı etme seninle aynı durumları yaşıyordum hafta olarak bile aynıyız