omur_01 inşalla döner bebeğiniz normal yaparsınız,. Benim üçüncü gebeliğim sezeryan olacam 26 haftalık oldum ters duruyor baş aşağı da olsa sezeryan olacaktım zaten fakat doktor böyle olduğu zaman daha zorlandığımı daha çok nefes darlığı mide yanması olur dedi..